Veritsushaiguste teadlikkuskampaania sai Kuldmuna
27.05.2022Eesti Hematoloogide Seltsi poolt koostöös Regionaalhaigla, Tartu Ülikooli Kliinikumi ja Tallinna Lastehaiglaga läbi viidud veristushaigustele tähelepanu juhtiv kampaania pälvis Kuldmuna loovusfestivalil neljas kategoorias auhinna.
Kuldmuna saadi nii trükireklaami kategoorias kui ka meedia erilahenduse kategoorias, hõbemuna otsepostituse ja massreklaami valdkonnas ning pronks sotsiaalkampaania „Märka hemofiiliahaiget“ eest.
„Kampaania raames ilmus eelmise aasta 17. aprillil, rahvusvahelisel hemofiiliapäeval erilahendusega printreklaam Verised näpujäljed ajalehes, samuti kasutati kampaania sõnumikandjana tavalist plaastrit ja Eesti erinevate linnuste juures seati üles Okasroosikese muinasjutust inspireeritud installatsioon, tegevusi oli teisigi. Tudengid paistsid silma erilise loovusega,“ tunnustas Regionaalhaigla hematoloogiakeskuse juhataja dr Mariken Ross.
Agentuuriks oli Tabasco ja projekt valmis koostöös andekate EKA meediagraafika tudengitega õppejõud Kerstin Raidma juhendamisel.