Parimad sekretärid ja klienditeenindajad haigla ülemarsti dr Andrus Remmeglase ja juhatuse liikme Terje Peetsoga

Regionaalhaigla tunnustas parimaid sekretäre ja klienditeenindajaid

26.04.2018

25. aprillil oli sekretäride päev, mil tunnustasime meie parimaid sekretäre ja klienditeenindajaid. Oleme ütlemata uhked oma väärt kolleegide üle ning õnnitleme kõiki Regionaalhaigla tublisid sekretäre ja klienditeenindajaid!



Anestesioloogiakliinik 
ELISABETH
kiirabikeskuse sekretär

Elisabeth on haiglas töötanud juba aastaid. Ta on alati aktiivne, abivalmis ja rõõmsameelne, vastutulelik ja mõistev, otsekohene ning koostööaldis. Temaga on tore koos töötada, sest ta on hea kuulaja ja mõtleb optimistlikult kaasa. Ta oskab leida igale tööalasele probleemile ja murele positiivse lahenduse.
Elisabeth suudab rahulikult ja väärikalt pingelistes olukordades käituda. Ta on hea korraldaja, kes tuleb toime nii kontoritöö igapäevatöö korraldamisega kui esinduslike ürituste ettevalmistamisega.

Diagnostikakliinik
KAILI
verekeskuse sekretär


Kaili on sulandunud verekeskuse kollektiivi uskumatu kiirusega, saanud hinnatud omainimeseks napilt kahe aastaga. Tal on algusest peale olnud ideid, kuidas asjaajamist omal kohal paremini korraldada ning oskuseid need muudatused ka ellu viia. Samas on ta väga avatud meelelaadiga ning me tunnetame, et teda puudutab kõik, mis verekeskuses toimub.
Oma sekretäritöö ülesannete kohustusliku ja väga professionaalse täitmise kõrval on ta alati kaasa löömas kõigis ettevõtmistes, pakkudes oma abi ja lahendusi. Ta on suurepärane meeskonnatöö tegija, innustades teisi oma optimismi ja positiivsusega.
Meil on hea meel, et verekeskuse keeruka dokumentide süsteemi haldamine on Kaili kindlates kätes ja valvsa pilgu all. Hindame väga Kaili panust ja soovime seda vääriliselt tunnustada. 

Järelravi kliinik
KRISTINA
kliiniku sekretär


Särasilme, suure südamesoojusega kaunitar, kes on seotud Regionaalhaiglaga üle 16 aasta. Tal on tarkus, teadmised, vägi, anne, analüüsivõime, professionaalsus, empaatia, ausus, lojaalsus, tähelepanelikkus, korrektsus ja veel palju, palju häid omadusi. 
Üks vana indiaani lugu räägib kivi viskamisest tiiki. Kui see sinna plartsatab, siis näeme ringe. Väike ring, siis suurem ja ikka suurem ring kuni kaldani välja. Meie, inimesed, peame olema teadlikud, millise ringi me tekitame, sest meie ringid puutuvad kokku teiste inimeste ringidega… Mis on Kristina isikliku sõõri sees sellist, mida teistele jagada? Ta usub sellesse, et suudab midagi teha ning tema süda ja meel on õiges kohas, mistõttu asjad hakkavadki tõepoolest toimina. 
Kristina ütleb, et pole olemas „paremat„ ega „halvemat“, on ainult teistsugune. See on tolerantsus. Tal on põhimõte, et Looja andis kaks kõrva ja ühe suu. Seega kuulab kaks korda nii palju kui räägib. Kristina teab, et vaadata tuleb alati mäetipu poole, laskmata tähelepanu kõrvale juhtida, sest silme ees peab olema alati midagi suurt. See on sihikindlus.
Täname Sind naeratuse, pisara, kallistuse, hoidmise, hea sõna, abi ja hoole eest, tunneme Su üle suurt uhkust ja hinges sügavat tänutunnet.

Kirurgiakliinik
HELI
üld- ja onkokirurgia keskuse II kirurgia osakonna sekretär


Heli on suure kogemuste pagasiga sekretär, kes alustas tööd haiglas sekretärina juba 1992. aastal. Tema pikaajaline eeskujulik töökogemus annab tunnistust täielikust lojaalsusest.
Heli on väga sõbralik ja abivalmis, tal on hea empaatiavõime ning kriitilistes ja äärmuslikes situatsioonides suudab kiirelt ja adekvaatselt tegutseda.
Tema töö tempo on alati kiire ning töö saab tehtud korrektselt ja põhjalikult. Heli huumorimeel, positiivsus ja rõõmsameelsus nakatab tervet töökollektiivi ning kõik kolleegid on tema jaoks võrdselt olulised. Tema tegevust iseloomustab energilisus, entusiastlikus, vajadus end täiendada ja omandada uusi teadmisi. Ta on pühendunud oma tööle ja oma positiivse suhtumisega innustab ta ka kolleege. Heli ise ütleb, et ta on tubli 4 lapse ema ja 8 lapselapse vanaema.
Heli on keskuse raudvara ning kõigi sekretäride hing, kellele võib alati loota ja toetuda.

Onkoloogia- ja hematoloogiakliinik
SILLE
keemiaravi keskuse keemiaravi osakonna assistent

Sille on osakonna assistendina töötanud aasta, mille jooksul on osakonna töö saanud uue hingamise: ta koordineerib osakonna patsientide liikumist, arstide, õdede ja hooldajate vahel info liikumist ja toetab arusaama, et patsient on osakonnas kõige tähtsam. 
Sille on südamega oma tegemiste juures. Ta on range ja ülitäpne dokumentatsiooni täitmisel, järjekindel ja nõudlik oma tegevustes, kuid väga hooliv nii patsientide ja nende lähedaste suhtes. Sille on loonud osakonnas toimiva dokumendisüsteemi, mis on oluliselt kergendanud meditsiinipersonali tööd.
Sille tunneb põhjalikult oma tööd, on huvitatud enda arendamisest, kasutab töös vajalikult määral rangust, otsekohesust ja huumorit. Sille on usaldusväärne, väga korrektne, sõbralik ja toetav. 

Psühhiaatriakliinik
ALLI
statsionaarse ravi keskuse V osakonna sekretär

Alli töötab psühhiaatriakliinikus alates 2008. a maikuust. 
Hea suhtlejana sulandus Alli kiiresti kollektiivi ja on oma töös olnud alati väga tegus, taiplik, kiire ja täpne. Lisaks igapäevaselt osakonna sekretäri tööd tehes, on Alli töökohustuseks vormistada ka tahtest olenematut psühhiaatrilist ravi puudutav dokumentatsioon kogu psühhiaatriakliinikus ja sellekohane kirjavahetus Harju Maakohtuga. Samuti aitab ta logistiliselt korraldada osakonnas toimuvaid kohtuistungeid. 
Kolleegidele on Alli asendamatu, alati sõbralik ja tegus meeskonnaliige. Aitab lahendada jooksvaid ülesandeid kiirelt ja sujuvalt, vajadusel neid õigetele inimestele edasi suunates.
Vajadusel kuulab ja kuulab ja kuulab, sest ei ole ju majas kesksemat kohta kui sekretäri laud ja igal mööduval kolleegil on alati vaja midagi vormistada või nõu küsida. 

Sisehaiguste kliinik
LIIVI
üldsisehaiguste keskuse I sisehaiguste osakonna sekretär


Liivi on töötanud I sisehaiguste osakonnas sekretärina maist 2005. 
Kogenud sekretärina on ta silma paistnud äärmise kohusetundlikkuse ning korrektsusega. Ta on loogilise ja analüütilise mõtlemisega, suuteline erinevates olukordades kiirelt reageerima ning probleemide korral omapoolset lahendust välja pakkuma. Ta on oma töös professionaalne, temaga koostöö on alati sujuv ja ladus. 
Liivi on suure südamega inimene, alati abivalmis, rõõmsameelne ja lahke. Tema suhtumine patsientidesse ja kolleegidesse on alati positiivne. Ta on osakonna jaoks asendamatu inimene! 

Tugiteenistused
MARIS
infrastruktuuritehnika teenistuse assistent


Maris on hoolas, kohusetundlik, kiire taibuga ja tundub, et ükski tööülesanne ei valmista talle raskusi. Tema „teeme ära“ suhtumine paistab silma ja kostab kõrvu juba 30 meetri kauguselt. Raske on leida ülesannet, millele Maris lahendusvariante pakkuda ei suuda. 
Ta on meeskonnavaimu tekitajaks ja inspireerijaks. Ta on särav ja tahab aidata ning panustada rohkem kui seda eeldatakse, otsib kiireid lahendusi igapäevaelu situatsioonidele, ning leiab, et mida rohkem tööd ja keerulisemad ülesanded, seda põnevam. Maris teeb asjad ära!
Maris spordib ise, motiveerib kolleege sportima ja seisab hea haigla töötajate sportimisvõimaluste parandamise eest. Ta on väga positiivse suhtumisega, alati abivalmis, rõõmsatujuline ja optimistlik. Tema sõbralik ja osavõtlik suhtlemine ei jää märkamata ühelgi kolleegil, kes temaga kokku puutuvad. Maris ei ole assistent, kes ootab, et tema poole pöördutakse, vaid on avatud ja abivalmis, mis teeb temast hinnatud kolleegi.
Maris on kulda väärt!


Valiti kaks aasta klienditeenindajat

ANŽELIKA
kõnekeskuse vastutav klienditeenindaja

Anželika tuli tööle Regionaalhaiglasse 2011. aastal. Selleks ajaks oli haigla loonud uudse kõnekeskuse ja Anželika oligi üks esimestest töötajatest, kes asus kõnekeskusesse tööle. 
Tänaseks on temast saanud kõnekeskuse vastutav klienditeenindaja, kes juhib 8-liikmelist meeskonda.
Anželika on sõbralik, abivalmis, suurepärase empaatiavõimega, rõõmsameelne ja avatud suhtleja. Oma töösse suhtub suure tõsidusega, on väga kohusetundlik, alati innustab teisi ja on igas mõttes heaks eeskujuks kolleegidele. Keerulistes ja pingelistes olukordades suudab jääda rahulikuks, osates leida professionaalseid ja toimivaid lahendusi tekkinud konfliktidele.
Anželikal on pidev ja sihikindel soov arendada ja parandada klienditeeninduse taset. Kõnekeskuse töö kliendisõbralikumaks muutmise panus väärib tähelepanu ja esiletõstmist ning seetõttu väärib Anželika igati parima klienditeenindaja tiitlit!

SVETLANA
neuroloogiaosakonna assistent

Svetlana töötab neuroloogiaosakonnas assistendina 2014. aasta novembrist. Selle ajaga on temast saanud meie jaoks inimene, kelleta enam ei kujuta ette, et kuidas teistmoodi saaks osakonnas asju ajada või tööd teha ja korraldada.
Tema asjaajamisoskus, organiseerimisvõime, kohusetundlikkus, kiire reageerimine ning korrektsus, ei jää kellelgi märkamata. Võib julgelt öelda, et tal on alati kõik kontrolli all. Osakonna töö sujub tõrgeteta. Ta teab täpselt, kes kuhu ja millal läks. Alati, kui ta puhkama läheb, on meie esimene küsimus: „Millal sa tagasi tuled?“ 
Kolleegide, haigete ja külastajatega suheldes on ta väga südamlik, delikaatne, tähelepanelik ja abivalmis. Igapäevases töös suhtleb ta inimestega viisakalt, on avameelne ning vastutulelik. Oma positiivse suhtumisega on ta toeks nii patsientidele kui ka kolleegidele. 
Svetlana on pälvinud oma rõõmsa oleku, kohusetundliku ja professionaalse tööga meie kõikide usalduse ja tunnustuse.